Hledat

Menu

GA

Panely

Panely se dají zobrazit pouze v určitých šablonách, které si zvolíte v administraci, úpravu panelu najdete v "pokročilém nastavení", do něhož se přepnete pomocí odkazu nacházejícího se v pravém horním rohu administrace, poté nabídka "Panely" v horní liště odkazů.

Jak k nám

Jak k nám?

Autem

Areál nenmapa autoí přímo přístupný autem. Vede sem pouze neupravená kamenitá cesta od farmy v obci Bělokozly, která je sjízdná pouze terénními vozy. Jedete-li proto autem, doporučujeme zaparkovat u lanového mostu v obci Samopše na pravém břehu řeky a do areálu dojít po mostu pěšky a poté podél řeky. Je tedy dobré do navigace zadat obec "Mrchojedy" a pokračovat dále do obce Samopše, kde se kousek za obecním úřadem dáte z kopce dolů.

Vvlakemlakem

Stanice Samopše je cca 400m od areálu po směru řeky. Staví zde všechny vlaky na trase Ledečko-Čerčany. Směrem od Prahy tedy doporučujeme jet Praha-Čerčany a přestoupit na vlak do Ledečka/Ledče nad Sázavou. Z opačného směru jezdí vlaky z Kolína přes Ledečko a dále směrem na Čerčany. V sezóně tudy projíždí i přímý spěšný vlak do/z Prahy.

Vyhledání spojení na IDOS

Na kolemapa kolo

Na horských kolech lze dojet po kamenité cestě od obce Bělokozly, případně ze Sázavy po zelené turistické. Z druhé strany zelené turistické lze přijet také, a to konkrétně směrem od obce Ledečko podél řeky. Pokud nemáte horská kola, bude lepší dorazit po asfaltové silnici od obce Mrchojedy z druhé strany řeky.

na lodiNa lodi

Přijíždíte-li po vodě, narazíte na nás na vodácké etapě Ledečko-Sázava, a to konkrétně na 60 . říčním kilometru na levém břehu. Poznávacím znamením je starý železný most, za kterým budete pokračovat dalších 800m po proudu. Areál je již dobře značený.

Webové stránky zdarma od BANAN.CZ | přihlásit se | admin | podmínky | mapa stránek © U dvou bráchů | Webdesign a hosting Banan.cz